Open Ma - Vr 09:00-18:00
Resultaten online marketing bureau

Google AdWords

Adverteren in de zoekresultaten van Google.
Formulier icon

Zoekwoord onderzoek

Conversatie icon

Concurrentie analyse

Internet icon

Linkbuilding

Analytics

Google AdWords

Home » Google AdWords

De Google zoekmachine geeft twee soorten zoekresultaten weer. Eén daarvan zijn de Google AdWords advertenties die bovenaan de webpagina staan na een ingevulde zoekopdracht. Dit worden de betaalde zoekresultaten genoemd in tegenstelling tot de organische resultaten die eronder te vinden zijn.

Door voor zoekmachine adverteren (Search Engine Advertising) te kiezen hoeft u niet op dezelfde wijze te optimaliseren als bij zoekmachine optimalisatie. Het voordeel is is dat het makkelijker gaat en het nadeel is is de plaatsing van een advertentie geld kost. Wanneer een Google AdWords campagne goed wordt opgezet kunt u echter voor een hoge ROI zorgen. Online Specialist Den Haag als online marketing bureau uit Den Haag kan dergelijke SEA diensten leveren om rendement uit het internet te halen.

40
Klanten
100
Websites geoptimaliseerd
0%
Gemiddelde tevredenheid
0
Jaren ervaring

Adverteren per klik

Wanneer u kiest voor een Google AdWords strategie zal u er rekening mee moeten houden dat het adverteren per klik gaat en niet per weergave. Dit wordt doorgaans het CPC (Cost-Per-Click) principe genoemd. Als er iemand zoekt naar zoekwoorden die gerelateerd zijn aan uw bedrijf hoeft u dus pas te betalen op het moment dat deze persoon de link volgt naar uw website. Een klikbudget zal daarom vooraf worden ingesteld.

Een zogenaamde Quality Score (QS) bepaalt in eerste instantie de prijs die u betaalt per klik om op Google Adwords te adverteren. Hoe beter deze QS score is des te minder u hoeft te betalen per klik. Diverse aspecten hebben invloed op deze score. Zo is de advertentiegeschiedenis, de laadtijden, de kwaliteit van de webpagina’s en bijvoorbeeld de klikfrequentie hier op van toepassing. Ons online marketing bureau in Den Haag kan u met onze services helpen met het oprichten van een professionele Google AdWords campagne.

Google AdWords lokaal en landelijk

Met Google AdWords is het mogelijk om zowel lokaal als landelijk vindbaar te worden als wel op korte en lange zoekwoorden (shorttail versus longtail). In principe komt het neer op een keuze maken tussen kwaliteit en kwantiteit. Lokale longtail zoekwoorden staan voor kwaliteit, omdat ze zeer specifiek zijn en vaak goede leads bevatten. De landelijke shorttail woorden vangen een groot publiek op waarvan de beweegredenen om op dat woord te zoeken erg uiteen kunnen lopen. Met de kennis van ons internet marketing bureau in Den Haag kunt u op iedere manier uw Google AdWords strategie toepassen.

Neem gerust contact met ons op

Bespreek de toegevoegde waarde van SEA en de rol van ons bedrijf hierin geheel vrijblijvend met één van onze specialisten.

 E-mail info@onlinespecialistdenhaag.nl

 Bel ons! 085 303 5745